Tokaji Balázs

2020 őszén csatlakoztam az ÉRHŐ gyermek EQ kutatáshoz, melynek 2020 és 2022 között hallgatói koordinátora voltam. Részt vettem a felmérés tesztelésében és optimalizálásában, emellett elvégeztem az autokeirikus kooperációs tréner képzés első szakaszát. 2023-tól a Kornéliusz EQ Kutató Intézet tagjaként tevékenykedek. 

Végzett Waldorf-diákként, a Kutatóintézet életét reformpedagógiai szemlélettel gazdagítom. 2021-ben kitüntetéssel diplomáztam a Károli Gáspár Református Egyetem tanító BA szakán, majd 2023-ban ének-zene tanári végzettséget szereztem a Szegedi Tudományegyetemen. Jelenleg az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem neveléstudomány doktori képzését végzem. Fő kutatási területem az ének-zene tanuláshoz való érzelmi kapcsolat (attitűd) többségi, ének tagozatos és Waldorf-iskolai tanulóknál, Magyarországon, Németországon és Spanyolországban. További kutatási területek: mesepedagógia (kerettörténet alapú oktatás), a Waldorf-pedagógia és a Szintetizáló Professzionális Nevelés (SZPN), tanító szakos hallgatók Waldorf-pedagógiai tájékozottsága, környezeti nevelés. 

Közoktatási tanítói munkaköröm mellett, a 2021/22. tanév őszi félévében tanulásmódszertan kurzusokat és autokeirikus szemléletű kurzust tartottam Károli Gáspár Református Egyetemen. 

Scroll to Top